FANDOM

Góra

Oblicze wspierających

Internet istnieje już szmat czasu. Część z was prawdopodobnie jest młodsza niż wielka sieć. League of Legends to nie najnowsza gra. Skoro to czytasz, najprawdopodobniej masz pojęcie czym są wyżej wymienione rzeczy. Wracając do tematu - przybliżę dziś rolę supporta w Lidze, nie mam zamiaru bawić się w buildy, opisy poszczególnych umiejętności, możliwe zestawianie counterpicków i historię bohaterów, dlaczego? Pierwsze zdanie to wskazówka.

Wstęp

Treść, którą tutaj zaprezentuje nie jest dedykowana osobom "poszłem se na suppa bo jestem lastpickiem :/". Wszystko dedykuje jednostkom, które z własnej woli stwierdziły, że chcą wspierać - peelować, leczyć, wardować i uspokajać. W ramach hołdu dla wybitnych ludzi, którzy odnajdują się w tej niesamowicie niedocenianej roli. Twoje ego nie rośnie gdy na liczniku kręci się co raz większa ilość killi. Prawdziwą satysfakcje daje ci świadomość bycia obrońcą i opiekunem twojej drużyny. Czujesz ulgę gdy uratujesz sojusznika przed śmiercią, czujesz dumę gdy z twoją pomocą wyśmiany przez członków drużyny sojusznik wstanie na nogi i rozpocznie rzeź zapewniającą wygraną.

SorakaVarus

Jestem wsparciem. Chcesz wiedzieć kim jeszcze?

  • Junglerem - Gdy na bocie spokój a mój strzelec leżąc brzuchem do góry dziesiątkuje kolejne fale minionów - wzdychając przy tym z nudów - zaczynam się rozglądać. Może warto ruszyć się na inne linie? Hej! Nasza LeBlanc nie radzi sobie dobrze na Branda, jungler o niej zapomniał. Skoczę rzucić jej trochę wardów, przy okazji wyleczę ją i postaram się popsuć Brandowi humor. Jungler siedzi na topie bo Nasus nie daje sobie rady z przeciwnikiem, wciąż potrzebuje pomocy? "Panie Jungler, możemy z LB zabrać sobie blue? Trochę jej pomogę, trochę potankuje". Pewnie będzie jej łatwiej... Widzę, że smok czeka, zobaczę czy aby nie na przeciwników. Może z Lee Sinem razem go zbijemy? - Jestem koordynatorem, jestem mózgiem drużyny.

  • Żywą wizją - w tym krzaku przydałoby się trochę światła. Ta część mapy potrzebuje jakiejś dekoracji. Ostatnio Brand dymił się w tamtym krzaku, na wszelki wypadek wrzucę tam warda. Ciekawe czy wiedzą o Lee Sinie w pobliżu... Byłaby straszna szkoda gdyby nie widzieli gdzie on jest. O! Nasus dostał już trzy ganki od przeciwnika, ale nie robi sobie wizji, prawdopodobnie nie stać go na wardy. Pożyczę mu! - Jestem okiem drużyny, jestem ślepotą przeciwników.

  • Opiekunką do dzieci - Tak Vayne, wiem. Zabrałem ci miniona - tak jestem śmieciem, a teraz się uspokój i do jasnej cholery! Skończ pisać! pokaż przeciwnikom kto tu rządzi! Lee Sin! Nie można mówić na Nasusa "niekochany kawałku fekaliów", niczym mu w tym nie pomożesz. A chcemy wygrać grę, prawda? Tak Vayne, LB zabrała ci killa, ale masz ich już siedemnaście! Nic się nie stało. Jestem pewny, że jest jej przykro! - Jestem by wysłuchać, jestem by uspokoić.

  • Wojownikiem - Wbiegnę w każde niebezpieczeństwo by ściągnąć z ciebie wrogów. Zginę żebyś mógł walczyć. Zatrzymam ich żebyś mógł krzywdzić. Zwrócę na siebie ich uwagę żebyś mógł uciec. Wejdę tam gdzie boisz się podejść by przygotować wizję. Zatrzymam bitwę jeśli grozi ci niebezpieczeństwo. Rozpocznę bitwę gdy czują przed tobą strach. Nie opuszczę cię gdy mają nad tobą przewagę. - Jestem fundamentem tej drużyny.

Leona

Wspierający!

... czasami zapominamy jak ważną rolę odgrywacie. Wiemy, że wielu z was traci swój swój zabójczy potencjał w późnych etapach gry. Dobrze wiemy też to, że są wśród was tacy, którzy dopiero w późnych etapach gry rozkwitają. Czasem sprawimy wam ból głowy krzycząc na wszystkich dookoła zamiast grać. Bywa, że nie chce nam się używać tak prostackich sprzętów jak totemy wizji - ba - całą grę są dla nas za drogie i to przecież "wasz obowiązek". Mimo to - uważamy, że jesteście całkiem spoko. Nie macie może tak odjazdowych mieczy jak my ale wasze sztandary i tygle, nie są znowu takie brzydkie. Szanujemy was i kochamy.

Czysta improwizacja, którą zainspirował mnie tekst z reddita. I cięcie. Dla How2Play - RebelRat

Więcej z Fandomu

Losowa wiki